Hopp direkte til innhold

Trenger du hjelp?

Spørsmål og svar

Hva gjør jeg hvis kortet er sperret eller slutter å fungere?

Slutter kortet ditt å fungere kan du bestille nytt kort i nettbanken. Har du flere kort må du kontakte kundeservice.

Har kortet blitt sperret må du ta kontakt med kundeservice som vil bestille et nytt kort til deg.

Fikk du svar?

Takk for tilbakemeldingen!

Hvordan kan jeg logge inn og se transaksjoner på mitt kredittkort?

Du vil se alle transaksjoner ved å logge deg inn på Landkreditt MasterCard.

Du finner innlogging til ditt Landkreditt MasterCard under Logg inn øverst på siden. Du kan også logge inn her.

Du kan også se dine siste transaksjoner på din månedlige eFaktura, eller på din papirfaktura om du ikke har bestilt eFaktura. 

Fikk du svar?

Takk for tilbakemeldingen!

Hvordan logger jeg meg inn i mobilbanken?

Innloggingen til mobilbanken finner du på "Logg inn-siden", men vises kun dersom du bruker en mobil. Derom du bruker et nettbrett som ikke viser Mobilbank-innloggingen, kan du logge inn i mobilbanken her.

Brukernavnet er fødselsnummeret ditt (11 siffer). Koden er den samme som til telefonbanken, eller du kan bruke BankID på mobil for å logge inn.

Har du ikke koden kan du finne den i nettbanken under Meny - Mobile tjenester - Mobilbank-kode. Her kan du bestille kode, og deretter endre den til din egen kode.

Fikk du svar?

Takk for tilbakemeldingen!

Bør jeg bruke BankID på mobil?

Har du mobilen med deg, har du alt du trenger for å logge deg inn i nettbanken. Det er et fleksibelt alternativ når du er på farten og kodebrikken ikke er for hånden.

Du kan enkelt aktivere BankID på mobil i nettbanken.

Steg-for-steg: Slik aktiverer du BankID på mobil

Fikk du svar?

Takk for tilbakemeldingen!