Nettbanken er klar til bruk med en gang du har fullført registreringen. Hos oss kan du få oppfølging til lån, sparing og plassering. Dine daglige banktjenester er alltid tilgjengelige med nettbank og mobilbank.
Velg riktig bank når du skal bytte bank. Hos oss får du oppfølging til lån, sparing og plassering. Dine daglige banktjenester er alltid tilgjengelig på nett og mobil.
Har du BankID fra en annen bank, kan du bruke den. Da får du tilgang til nettbank umiddelbart og kan opprette kontoer derfra.
Dersom du ikke har BankID må du bli kunde med pass
Det er enkelt å bytte til oss! Følg våre 3 enkle steg, så hjelper vi deg med resten.
Følgende skjer etter at du har registrert deg som kunde med BankID fra annen bank:
Følgende skjer etter at du har registrert deg som kunde gjennom «Bli kunde med pass»:
Du kan bli kunde selv om du er under 18 år. Fra du er 7 år kan du få brukskonto, nettbank og kort med godkjennelse fra foreldre/foresatte. Det er ingen aldersgrense for sparekonto der foreldre/foresatte administrerer kontoen.
Foreldre/ verger må være disponenter på konto til barnet fyller 18 år.
For å bli bedriftskunde hos oss, må bedriften din være knyttet til landbruksnæringen. Unntaket er for plasseringskonto, som kan opprettes av alle typer bedrifter.
Ja, du kan bruke BankID fra annen bank til å logge inn og godkjenne betalinger i nettbanken. Du kan også bli kunde ved å benytte BankID fra annen bank.
Husk at du ikke må avslutte kundeforholdet i tidligere bank før du har bestilt BankID hos oss. Da kan kodebrikke fra tidligere bank slutte å fungere. BankID bestiller du i nettbanken.
Enkelte av våre produkter og tjenester krever at du må identifisere deg med pass.
Følgende skjer etter at du har registrert deg som kunde med BankID fra annen bank:
Følgende skjer etter at du har registrert deg som kunde gjennom «Bli kunde med pass»:
Når du har blitt kunde hos oss er det lurt å varsle din arbeidsgiver om at du ønsker å få lønnen inn på ny konto. Send e-post til arbeidsgiver