Kontaktskjema

Relevante spørsmål og svar:

Hvordan bytter jeg bank?

Det er enkelt å bytte til oss! Følg våre 3 enkle steg, så hjelper vi deg med resten.

Vi hjelper deg også med å:

  • avslutte kontoer.
  • innhente opplysninger om AvtaleGiro-fullmakter, faste betalingsoppdrag og betalingsoppdrag som er lagt på forfall hos tidligere bankforbindelse og legge dette opp i vår nettbank.
  • innfri og flytte lån og kredittkortgjeld.
  • videreføre belastninger og innbetalinger på oppsagt konto hos tidligere bankforbindelse til ny konto.

Slik bytter du bank på 1-2-3

Hvem kan søke om boliglån?

Vi tilbyr boliglån til alle kunder med tilstrekkelig sikkerhet og betalingsevne. Derfor er ikke alder, geografi eller medlemskap i bestemte organisasjoner avgjørende for hvilken rente du får på boliglånet ditt.

Les mer og søk boliglån

Hva skjer når jeg registrerer meg som kunde?

Følgende skjer etter at du har registrert deg som kunde:

  • Du vil bli kredittsjekket.
  • Du vil motta et velkomstbrev med en kodebrikke som skal hentes på posten. Husk å ta med pass som legitimasjon.
  • Passord til nettbanken sendes som brev.
  • Når du har mottatt dette kan du logge deg inn i nettbanken, opprette konto og bestille kort.

Har du blitt kunde med annen banks BankID vil du få muligheten til å logge deg inn i vår nettbank umiddelbart etter registreringsprosessen.

Kan personer under 18 år bli kunde?

Du kan bli kunde selv om du er under 18 år. Fra du er 7 år kan du få brukskonto, nettbank og kort med godkjennelse fra foreldre/foresatte. Det er ingen aldersgrense for sparekonto der foreldre/foresatte administrerer kontoen.

Alle felter merket med * må fylles ut.

Det er mulig å laste opp flere filer samtidig ved å holde nede Ctrl-tasten (Windows) eller CMD (Mac) samtidig som du velger filer. Tillatte filformater: JPG, PNG, PDF og GIF. Maks størrelse på opplastede filer: 40 MB.