En smilende ung mann i et kontormiljø
Vi får mange hyggelige tilbakemeldinger om kontakten dere har med våre medarbeidere (foto: Bård Gundersen)

Takk for tilliten – dere gjør oss bedre!

Vi vil gjerne takke deg som har delt dine erfaringer med oss gjennom kundeundersøkelsen på forsommeren. Tilbakemeldingene dine betyr mye – de hjelper oss å forstå hva vi gjør bra, og hvor vi kan bli enda bedre.

Vi vil gjerne takke deg som har delt dine erfaringer med oss gjennom kundeundersøkelsen på forsommeren. Tilbakemeldingene dine betyr mye – de hjelper oss å forstå hva vi gjør bra, og hvor vi kan bli enda bedre.

Vi er spesielt glade for å se at vi scorer høyt på områder som er viktige både for deg og for oss: 

Enkelt å være kunde: Mange av dere trekker frem at det er lett å være kunde hos oss. Det er et tydelig tegn på at vi lykkes med å gjøre tjenestene våre tilgjengelige og brukervennlige. 

Lojalitet: I undersøkelsen oppgir hele 94 prosent at det er sannsynlig at de fremdeles er kunde her om et år. At så mange av dere ønsker å fortsette kundeforholdet er en tillitserklæring vi setter enormt stor pris på. 

God kontakt med våre medarbeidere: Vi får mange hyggelige tilbakemeldinger på den personlige og profesjonelle kontakten dere har hatt med våre ansatte. Det gjør oss stolte, og vi deler rosen videre med hele teamet. 

Totalt oppnår vi hele 82 poeng av 100 som score på kundetilfredshet. Da må det vel være lov å være litt stolt? 

Lytte, lære og levere

Selv om vi får mye ros, vet vi at det alltid finnes forbedringspotensial. Derfor leser vi alle kommentarer nøye – både de positive og de mer kritiske. Hver eneste tilbakemelding er en mulighet til å lære og utvikle oss videre. 

Vi lover å fortsette å lytte, lære og levere – slik at du som kunde skal føle deg ivaretatt, sett og hørt. 

Takk for at du er kunde hos oss!