EPSI trekker frem at Landkreditt oppleves som en pålitelig og enkel bank å forholde seg til, og at kundene får mye «bank for pengene». Resultatene viser også at vi er ledende på både konkurransedyktige priser og på å innfri kundenes forventninger til tjenester og løsninger.
– Fantastiske resultater! Vi har vokst og levert bedre resultater over tid nå, men årets gode økning i samtlige parametere var spesielt gøy. Det viser at arbeidet vi har gjort med å ta posisjon med merkevare- og prisstrategi og levere tett på det kundene bryr seg om, over tid, det funker. Det er ikke lett i vekst, men det har vi klart å få til, sier Ole Laurits Lønnum, konsernsjef i Landkreditt
En stor takk til kundene
Med 79,1 poeng øker Landkreditt med 1,5 poeng fra i fjor, og ligger helt i toppen på de fleste kategoriene med nesten alle plassert godt over 80 prosentpoeng.
– Vi skårer enormt høyt på lojalitet, pålitelighet og image. Vi holder også de samme nivåene i forventinger og produktkvalitet. Vi får ærlig bekreftelse fra de som gjør at vi er her, altså kundene. De er fornøyde, og de anbefaler oss videre. Ingenting er mer motiverende enn det sier Lønnum.
Ole Laurits Lønnum, konsernsjef i Landkreditt.
Stor pågang
Det siste året har vi markert oss med flere rentekutt, og ligger jevnt over i toppsjiktet på prisoversikter. Det har gitt rekordhøy trafikk og en sterk vekst i lånesøknader.
– Vi opplever en svært høy etterspørsel i samtlige selskap og produkter, men det har vært særlig trykk på boliglånet de siste månedene, og vi vet at noen kunder opplever litt lengre behandlingstid enn vanlig. Men når EPSI-tallene viser at kundene synes det er verdt å vente på oss og at vi klarer å forventingsstyre i riktig grad, tar vi det som et tegn på at vi leverer reell verdi. Vi kommer til å fortsette å satse på konkurransedyktige vilkår og enkle løsninger, avslutter Lønnum.