Logg inn i nettbanken med BankID
Andre innloggingsmetoder
Trenger du hjelp?
Spørsmål og svar
Hva gjør jeg hvis jeg har glemt passordet?
Ta kontakt med oss enten via vårt kontaktskjema eller ring kundeservice på tlf. 23 00 08 30. Du vil motta en sms med varsel om at nytt passord er sendt på e-post. Det nye passordet må inneholde minimum 8 tegn.
Det kan være en fordel å velge samme passord til pålogging med og uten BankID.
Takk for tilbakemeldingen!
Hva gjør jeg hvis jeg har mistet kodebrikken?
Dersom du har mistet kodebrikken, eller at den har sluttet å virke, må du kontakte oss via kontaktskjema.
Takk for tilbakemeldingen!
Hva er BankID?
Enten du skal identifisere deg eller signere, er BankID den mest anvendelige elektroniske identifikasjonen i Norge. BankID gjør det meste enklere: Enten du skal signere kjøpekontrakt, legge bud på bolig eller signere er det ingen behov for å møte opp personlig eller å sende dokumenter i posten.
Med BankID kan du alltid gjøre rede for hvem du er, enten du bruker kodebrikke eller BankID på mobil.
Med BankID identifiserer du deg gjennom å bruke fødselsnummer sammen med en kodebrikke eller engangskode på SMS, samt det personlige passordet du har valgt for å få tilgang til din BankID.
BankID bestiller du i nettbanken.
Takk for tilbakemeldingen!