Hopp direkte til innhold

Ny mobilbank - din bankhverdag blir enklere

Med Landkreditt Banks nye mobilbank får du tilgang til de banktjenestene du bruker mest.

Mange nye funksjoner blir tilgjengelige i Landkreditts nye mobilbank. 

- De nye funksjonene vi nå lanserer vil gjøre din bankhverdag enklere, sier prosjektleder for Landkreditt Banks nye mobilbank, Øyvind Hestnes.

I den nye mobilbanken får du oversikt over kontoene dine, og tilgang til tjenestene; overføre, betale, forfall, siste bevegelser og kontoinnstillinger.

Ved å koble din elektroniske signatur mot detaljer om din mobiltelefon sørger vi for at du trygt kan benytte fingeravtrykk eller firesifret kode for å logge inn og utføre banktjenester.

Egen ungdomsbank - med noen begrensninger

En av de andre store nyhetene, er at vi også har laget en egen mobilbank for barn og unge mellom 7 og 17 år. For å ta i bruk mobilbank for barn og unge må du ha egen nettbank, og du må ha registrert mobilnummeret ditt hos oss. Har du ikke BankID, BankID på mobil eller kodebrikke fra banken, kan appen aktiveres med SMS med begrenset tjenesteutvalg.

Last ned mobilbanken fra App Store

Last ned mobilbanken fra Google Play

I mobilbanken for barn og unge får du oversikt over kontoene dine, og du kan overføre penger og sjekke siste bevegelser. I hovedmenyen finner du tjenestene hent PIN-kode til kortet, sperre kortet og endre regionsperre, i tillegg til kontoinnstillinger og mulighet til å kontakte banken.

Les mer om mobilbanken

Oppsett og bruk av mobilbanken

Tenk sikkerhet

Dagens mobilbrukere fyller sine telefoner med personlig informasjon. Det er derfor viktig å benytte tastelås og kode som låser telefonen når den ikke er i bruk. Skulle du være så uheldig at din telefon blir stjålet vil tyven fortsatt trenge din personlige app-kode eller fingeravtrykk for å få tilgang. I tillegg kan banken umiddelbart sperre tilgang til appen.