Hopp direkte til innhold

Hopp direkte til Søk

En bankhverdag tilpasset det livet du lever

Visste du at Landkreditt Bank har både nettbank og mobilbank? På den måten kan du velge å bruke banken på den plattformen som til en hver tid passer deg best.

Nye vaner

Nye bankvaner med nettbrett. Foto.

Som forbrukere er vi stadig mer vant til å bruke nett-tjenester når og hvor det passer oss. Tjenestene skal være brukervennlige, og de skal være uavhengige av tid og sted. For ti år siden forholdt vi oss gjerne til én fast PC for å bruke nettbanken. Nå forflytter vi oss like mye mellom plattformer som vi forflytter oss fra sted til sted. Ikke minst er tjenesterikdommen på nett en helt annen nå enn den vi kjente til da.

Brukervennlighet i sentrum

Som bank er vi opptatt av å møte kundene våre der de er. Våre tjenester skal være lett tilgjengelige og enkle i bruk. Derfor har vi utviklet en rekke tekniske løsninger som skal sikre at du skal kunne bruke banken hvor og når det passer deg. I tillegg til nettbanken, har vi gode løsninger for både nettbrett og mobil. Og med BankID uten Java og BankID på mobil på plass, fortsetter vi å gjøre bankhverdagen enklere, enten du er på hytta, på bussen eller hjemme i sofaen.

Mer om tjenestene:

Nettbanken

Vår nettbank er enkel å bruke, og gir deg muligheten til å ordne alt på egenhånd. Du har full oversikt over økonomien din til enhver tid. Du kan bli kunde på to måter:

  1. Ved å legitimere deg med annen banks BankID. Du vil da umiddelbart få tilgang til nettbanken og kan åpne kontoer.
  2. Bli kunde med pass. Du legitimerer deg da med pass når du henter kodebrikken på ditt lokale postkontor. Deretter kan du logge deg inn i nettbanken og opprette kontoer og bestille BankID.

Mobilbanken

Med mobilbanken kan du betale eFaktura eller overføre penger uten å bruke kodebrikke. Dra- og slippfunksjonen gjør mobilbanken enkel å bruke.

Appen kan lastes ned til iPhone på iTunes eller i Appstore. Android-appen laster du ned gjennom Google Play.

Les også BankID uten Java og BankID på mobil